Wdrożenie systemu obiegu dokumentów i procesów

Oferujemy usługę wdrożenia kompletnego systemu obiegu dokumentów i procesów wraz z niezbędną infrastrukturą systemową i sprzętową (skanery, czytniki, serwery). Oferujemy zarówno wdrażanie systemów firm trzecich, jak też przygotowanie rozwiązań dedykowanych.

W ramach wdrożenia systemu definiujemy i implementujemy wymagane przez naszego Klienta procesy, szkolimy pracowników oraz zapewniamy wsparcie powdrożeniowe i pomoc w całym okresie eksploatacji systemu.

Typowe procesy, które wdrażamy u naszych Klientów

Proces przygotowania i akceptacji umów i dokumentów

Oferujemy wdrożenia procesów obiegu (akceptacji) umów i dokumentów, wraz z mechanizmami generowania dokumentu na podstawie szablonu z automatycznym wypełnieniem treścią z metryczki dokumentu oraz obsługą podpisu elektronicznego.

Zarządzanie preliminarzami kosztowymi i kontrola budżetu

Wdrażamy procesy obsługi preliminarzy kosztowych i śledzenia wykorzystania kosztów zdefiniowanych w tych preliminarzach. Procesy te są często wdrażane jako rozszerzenie procesów obiegu faktur kosztowych, pozwalając na wiązanie faktur z zaplanowanymi kosztami i ich rozliczanie.

Obsługa wniosków urlopowych

Wdrażamy procesy akceptacji wniosków urlopowych z automatycznym wyliczaniem należnego pracownikowi urlopu. Wnioski mogą być składane za pośrednictwem systemu desktopowego oraz urządzeń mobilnych. System pozwala na raportowanie wykorzystania urlopów przez poszczególnych pracowników.

Obsługa zgłoszeń serwisowych

Oferujemy wdrażanie rozwiązań do obsługi zgłoszeń serwisowych. Typowe rozwiązanie pozwala na dodawanie zgłoszeń za pomocą serwisu webowego lub bezpośrednio przy użyciu aplikacji desktopowych pracujących w firmie. Dodane zgłoszenia inicjują automatycznie proces ich obsługi.

Skanowanie i obieg faktur kosztowych

Wdrażamy kompleksowe rozwiązania pozwalające na obsłużenie całego procesu obiegu faktur kosztowych: począwszy od skanowania faktur, poprzez rozpoznawanie zawartości (ICR) wraz z podprocesem korekty, aż po klasyfikację faktur i powiązany proces akceptacyjny.

Automatyzacja procesu obsługi wierzytelności

Oferujemy wdrożenia procesów automatyzujących obsługę wierzytelności, zarówno powiązanych z systemami FK, jak i autonomicznymi. Zapewniają one monitoring należności, wysyłanie przypomnień i ponagleń, naliczanie odsetek oraz wsparcie dla czynności sądowych.

Zarządzanie dziennikiem korespondencji

Oferujemy rozwiązania pozwalające na wygodne zarządzanie dziennikiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Systemy tego typu pełnią nie tylko rolę rejestru zdarzeń, ale także pozwalają na skanowanie korespondencji i dystrybucję jej do adresatów wewnątrz firmy w formie elektronicznej.

Kompleksowa obsługa procesów zakupowych

Oferujemy wdrożenia rozwiązań pozwalających na kompleksową obsługę procesów zakupowych, w których skład wchodzi: przygotowywanie specyfikacji zamówień, ogłaszanie przetargów, komunikacja z dostawcami, zarządzania profilami dostawców, oceny dostaw, zakupy katalogowe itp.

Skanowanie i digitalizacja dokumentów

Oferujemy kompleksową usługę skanowania i digitalizacji dowolnych dokumentów oraz ich indeksowania. Prace mogą być wykonywane w naszej firmie lub w siedzibie Klienta.

W ramach realizacji usługi przekazujemy Państwu nieodpłatnie narzędzie pozwalające na wyszukiwanie i dostęp do zeskanowanych dokumentów przez pracowników firmy. Możemy też zaoferować wdrożenie kompletnego systemu obiegu dokumentów wraz z niezbędną infrastrukturą systemową i sprzętową (skanery, czytniki, serwery).

Repozytoria i firmowe bazy wiedzy

Oferujemy wdrożenia repozytoriów, w których przechowywane są dowolne pliki tworzone w firmie Klienta. Każdy plik dodawany do repozytorium jest szyfrowany i kompresowany, a także może być opisywany przy pomocy dowolnych metainformacji, co pozwala na precyzyjną klasyfikację i wyszukiwanie. Pracownicy otrzymują dostęp do całego zbioru lub do wybranych kategorii plików.

Projektujemy także i wdrażamy firmowe bazy wiedzy, czyli multidyscyplinarne repozytoria z możliwością łatwego wyszukiwania, w których przechowywane są różnego rodzaju materiały, stanowiące know-how firmy: dokumentacje, projekty, wzory dokumentów, instrukcje, plany itd. Pracownicy otrzymują dostęp do całego zbioru lub tylko do wybranych kategorii danych.

Budowa bezpiecznych kanałów wymiany informacji

Dzięki współpracy z naszymi partnerami – liderami branży zabezpieczeń – oferujemy kompleksową usługę zaprojektowania i wdrożenia dedykowanego rozwiązania do bezpiecznego przesyłania dokumentów i wymiany informacji pomiędzy pracownikami, komunikacji z klientami czy bezpiecznego przechowywania dokumentów w chmurze.

Wykorzystujemy najnowsze algorytmy kryptograficzne (stosowane m.in. w zastosowaniach militarnych), infrastrukturę klucza publicznego (PKI) oraz elektroniczne podpisywanie dokumentów. W przypadku typowych zastosowań, nie wymagających przykładowo integracji z innymi systemami wykorzystywanymi w firmie Klienta, oferujemy rozwiązania gotowe, z pominięciem fazy analityczno-projektowej, a przez to dużo tańsze i dostępne także dla mikro i małych firm.

Jeśli znasz osobę lub firmę, która może potrzebować naszych usług, skontaktuj się z nami. Oferujemy wysokie prowizje za pozyskanie każdego klienta.

 

Zapraszamy także do stałej współpracy przy pozyskiwaniu zleceń. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o wypełnienie formularza lub kontakt telefoniczny.